Üretim tesislerimizde, her ürün segmenti için bağımsız bir KOBİ mantığıyla çalışan 4 farklı fabrikamız bulunmaktadır. Ürün yelpazemiz içerisinde perdeli ve tenteli semi-treyler, açık kasa ve konteyner taşıyıcı, damper, alüminyum ve paslanmaz çelikten tanker ile alüminyum silolar, frigo kutu araçlar, low-bed ve low-loader taşıyıcılar yer alır.

AloTIR Danışma Hattı, 444 5 847, Türkiye’nin her yerinden nakliyecilerin ve Tırsan müşterilerinin tek bir numara çevirerek kolayca ulaşabilecekleri bir danışma hattıdır. 

 

AloTIR Danışma Hattı sayesinde, Tırsan, Kässbohrer, Talson ve DAF kullanıcıları, ürün ve hizmetler hakkında geniş çaplı bilgi sahibi olabilmekle birlikte, şikâyetlerini ve önerilerini de iletebilmektedirler.

 

2010 yılında kurulduğundan bu yana Tırsan müşterileri AloTIR Danışma Hattı’nı 12.950 kez ararken, Tırsan’dan da müşterilerine 83.500 arama ile dönüş gerçekleştirildi. Böylece, müşterilerle toplamda 424.650 dakika, diğer bir deyişle müşterilere sunulan hizmet kalitesini yukarı taşımak için yaklaşık 9.8 ay boyunca kesintisiz görüşme yapılmış oldu. Yapılan her görüşme kayıt altına alınarak, sektörün ihtiyaçlarını karşılamak için müşteri talepleri odaklı çözümler sunuldu. Hattın açıldığı günden bu yana 160 farklı firmadan toplam 1.000 kişi ile yüz yüze görüşme gerçekleştirildi.

 

AloTIR Danışma Hattı’na gelen tüm talepler, öneri ve şikâyetler teknik yetkinliğe ve pazar bilgisine sahip kalifiye Tırsan çalışanları tarafından alınarak, en geç 3 saat içinde konu/şikâyet ile ilgili geri dönüş sağlanmaktadır. Daha çok araştırmaya gereksinim duyulan konular ise en geç 24 saat içerisinde çözümlenerek müşteriye geri dönüş yapılmaktadır.

 

AloTIR Hizmetleri

 

Talepler: Tırsan müşterilerinden gelen telefon, e-mail ve birebir yapılan görüşmeler sırasında gelen talepler kayıt altına alarak en geç 3 saat içerisinde cevaplanır. Gelen taleplere bakıldığında, bunların teknik bilgi, yol yardımı, yedek parça sorgusu, teslimat bilgileri, belge talepleri, bayilik talepleri ve iletişim bilgisi sorgulamaları olabildiği görülmektedir.

 

Öneriler: Müşterilerden gelen öneriler kayıt altına alınarak, gelen öneriler içeriklerine göre Tırsan mühendis ekibi, yönetim ekibi veya treyler Ar-Ge uzmanları tarafından incelemeye alınır. Yapılan incelemelerin ardından önerinin sonucu öneri sahibi müşteri ile paylaşılır.

 

Anketler: Tırsan çatısı altında hizmet veren Kässbohrer, Talson, Hendricks ve DAF markalı treyler ve çekicilerden birisine sahip olan müşteriler, Tırsan ailesinin bir üyesi olduğundan, her zaman aile üyelerini dinleme ve onlara istekleri doğrultusunda çözüm odaklı hizmetler sunan Tırsan, çeşitli anketlerle kendi hizmetlerini geliştirmeyi hedefler.

 

Müşteri ziyaretleri: Teknik yetkinliğe ve pazar bilgisine sahip kalifiye Tırsan çalışanları, müşterilere daha yakın olabilmek ve sürdürülebilir memnuniyeti sağlamak adına düzenli olarak müşteri ziyaretleri gerçekleştirilerek ihtiyaçları dinlenmektedir.