K.SLS 4 / 2N - 18 / 40

K.SLS 4 / 2N - 18 / 40
Kässbohrer Sabit Low Bed K.SLS 4, 10.500 kg boş ağırlığı sayesinde kullanıcılarına 61.500 kg'a kadar faydalı yük sunar. 9.240 mm platform uzunluğu ve 300 mm'ye kadar açılabilen genişletme braketleri opsiyonu sayesinde iş makinası taşımalarında müşterilerine operasyonel esneklik imkanı sunar. K.SLS 4, 2 serseri dingili sayesinde maksimum dönüş kabiliyeti sunarken dingil kaldırma opsiyonuyla daha az lastik aşınması sağlar. K.SLS 4 ayrıca çıkarılabilir ara gezer opsiyonu sayesinde yüklerin stabilizasyonunu ve güvenliğini sağlar. Bunların yanı sıra metalizasyon ile de en zorlu iklim koşullarında dahi uzun ürün ömrü sağlamasıyla her şart altında en doğru çözüme sahip olmanızı mümkün kılar.
TEKNIK ÖLÇÜLER
5.Teker Yüksekliği (H5) | 1.250 mm |
Dingil Mesafesi (Wb) | 8.480 mm |
Dış Uzunluk (L) | 13.190 mm |
Deve Boynu Uzunluğu (Gl) | 3.950 mm |
Havuz Uzunluğu (Pl) | 9.240 mm |
Araç Genişliği (W) | 2.550 mm + 600 mm (w / yan genişletme braketleri) |
Platform Yüksekliği(Yüklü)(Ph) | 890 mm |
Boş Ağırlık ±%3 | 11.400 kg |
TEKNIK KAPASITE
King Pin Kapasitesi | 18.000 kg |
Dingil Yükü | 48.000 kg |
Toplam Araç Ağırlığı | 58.000 kg |
TEKNIK BILGI
Şasi | ISO 1726 Normuna uygun, kaliteli ve yüksek mukavamete sahip ST 52 çeliğinden üretilmiştir |
Fren Sistemi | UN ECE R13 yönetmeliğine uygun, antiblokaj (ABS) ve yalpa kontrol sistemi (RSS) içeren çift devreli elektro-pnömatik WABCO marka EBS 4S/3M fren sistemi |
Lastik Ebadı | 245/70 R 17.5 |
Dingiller | BPW marka,hava süspansiyonlu ve kampana frenli dingiller |
Elektrik Sistemi | UN ECE R48 regülasyonu uygun, 2 x 7 ve 1 x 15 pinli sokete sahip, 24 V LED yan pozisyon lambalı aydınlatma sistemi |
Taban Döşeme | Araçta havuz uzunluğu 9.240 mm olması durumunda, 45 mm sert ahşap taban ve lastik üstleri damla desenli, sac döşemeden oluşmaktadır. Havuz uzunluğu 11.700 mm ise damla desenli sac kaplı taban döşemeden oluşumaktadır |
Rampa Tipi | Katlanır Rampa |
Dümenleme Tipi | Önde ki 2 adet dingil sabit ve arkada ki 2 adet dingil serseridir. |